G&P Események és hírek
Esettanulmány: Járműtechnikusok és elektromos járművek – Gyors beavatkozás az elektromos járművek bevezetése előtt
A kihívás Egy közelgő elektromos jármű (EJ) bevezetése előtt egy autógyártónak sürgősen utólagos átalakításokra volt szüksége új modelljén, hogy tartani tudja a szállítási határidőket ügyfelei számára. Gyors és hatékony válasz nélkül a kezdeti ügyfélmegrendelések késedelmet szenvedtek volna, ami jelentős károkat okozott volna a járműgyártó hírnevének. A szoros határidő közeledtével a problémát tovább súlyosbította, hogy az […]
14 Jan 22
Quality management expert re-elected to industry aerospace board
Stephen Molloy, aerospace, defence and industrials director for the quality management services provider, G&P, has been re-elected to the board of the Midlands Aerospace Alliance (MAA). Established in 2003, the MAA is the voice of Midlands-based companies supplying the aerospace industry, helping to grow business revenues and create high-quality employment in the region, also forging […]
16 Dec 21
Esettanulmány: Járműtechnikusok 5 országban – A minőség fenntartása valóban nem ismer határokat
A kihívás Öt országban 44 olyan gépkocsi vizsgálata, amelyekben potenciális mechanikai sérülések voltak, amelyek a jármű zajához és a meghajtás meghibásodásához vezethettek. Az autókat azonban már megépítették, és Európa-szerte kiszállították a raktárakba. A G&P-nek mindössze 24 órája volt arra, hogy megtervezze ezt a kihívást, amelyhez két speciálisan képzett járműtechnikus szakértelmére volt szükség. Nagyon szoros ütemtervet […]
09 Dec 21
Highly complex G&P project highlights how maintaining quality has no borders
A complex cross-border quality inspection by leading quality management provider has involved visiting five countries and inspecting 44 cars with potential mechanical issues. Not only this, the project was completed in just 3.5 days by two of G&P’s highly-skilled vehicle technicians using an electrical measuring device to inspect the potentially faulty component. Thankfully, all the […]
29 Nov 21
BLOG – BUILDING FOR SUCCESS
Like most businesses in the UK and around the world, G&P has witnessed seismic changes to the business landscape. Now we prepare for the future by ensuring a strong customer focus remains the priority. Look back to look forward Lessons learnt can be invaluable. Of course, the pandemic has resulted in changes to the way […]
23 Nov 21
Esettanulmány: Gyors átfutási idő – Gyorsaság a minőség rovására
A kihívás Egy tengerentúli autóipari OEM-nek a termékbevezetés közeledtével sürgősen utólagos átalakítási munkákra volt szüksége új modelljén, hogy tartani tudja a vevői szállítási határidőket. Gyors és hatékony válasz nélkül a kezdeti ügyfélmegrendelések késedelmet szenvedtek volna, ami a járműgyártónak komoly hírnévvesztést okozott volna. Ebben a konkrét esetben a helyszínen kevés volt a járműtechnikus, és az idő […]
02 Nov 21
New model launches must prepare against warranty claims
Historical new car warranty costs at highest during the 12 months after launch Pressure on cost-down in manufacturing can be at odds with maintaining quality Manufacturers can protect themselves by addressing quality issues at source Vehicle manufacturers must protect themselves from warranty claims during new car launch periods by driving back quality issues into the […]
25 Oct 21
BLOG – Strong customer focus creates numerous benefits
A strong customer focus is more important than ever as businesses look to build long-lasting, and mutually beneficial, relationships. G&P itself is proud to have supported many businesses for numerous years, ensuring they maintain quality standards, whether that’s in the automotive, aerospace, off-highway, rail or marine industries. First impressions count All business relationships have a […]
21 Oct 21
Esettanulmány: Beszállítói fordulat – Az alulteljesítő OEM beszállító rekord eredményekkel alakult át
A kihívás AEgy OEM autóipari beszállítója többször nem tudta teljesíteni az OTIF-szállításokat (On Time In Full). Ez fennakadást okozott az OEM gyártósorán, mivel a szükséges alkatrészeket nem szállították időben az OEM telephelyére. Továbbá a beszállító az új modellek bevezetése során rossz minőségű alkatrészeket is szállított az OEM-nek.” Az alulteljesítő OEM beszállító rekord eredményekkel alakult át. […]
07 Oct 21
Party celebrations mark G&P’s 15th anniversary in Hungary
G&P’s Hungarian team members celebrated 15 years in Hungary with a very special birthday picnic. Fun-filled activities for all to enjoy included a football championship, giant team games, a dynamic rapid massage, archery, a cartoonist and a cooking competition. Dino Kyriacou, CEO at G&P, said: “What better way to celebrate our milestone birthday than by […]
20 Sep 21