G&P Második éve inspiráljuk Nagy- Britanniát

A minőségbiztosítás szakértője, Göbel & Partner (G&P) két egymást követő évben szerepelt a nagy presztizsű London Stock Exchange “1000 cég, mely inspirálja Nagy- Britanniát” című riportjában.
A riport, melynek célja, hogy bemutassa a legdinamikusabb brit kis- és középvállalkozásokat, kiemeli azon 6 millió és 250 millió £ közötti pénzforgalmat teljesítő vállalatokat, melyek növekedése megelőzte a szektorban található egyéb társulásokét legalább három egymást követő évben.
Minőség inspirálta gyártási sikerek

A cégalapító és vezérigazgató Dino Kyriacou az ügyfelek számára nyújtott szolgáltatások értékes mivoltában látja a G&P sikerét. Ügyfeleik között szerepel néhány a világ legismertebb autóipari, repülőgép-ipari és gyártó cégei közül. “Napjaink gyártóinak sikeréhez elengedhetetlenül fontos a minőség” magyarázza Dino Kyriacou, “a modern termékek komplexitásából és kifinomultságából adódóan a minőség fenntartásához szakképzett, fogékony és proaktív megközelítésre van szükség”.

Amikor egy G&P ügyfél azonosít egy minőségügyi problémát a gyártásban vagy a beszállítói láncban, a cég szakértelmét hívja segítségül annak érdekében, hogy a probléma ne jusson el az ügyfélig. A G&P minőségügyi szolgáltatások széles skáláját nyújtja, beleértve a továbbképzést, a projekt menedzsmentet, a minőségellenőrzést, a javító intézkedéseket és utómunka szolgáltatásokat. “Az évek során kifejlesztettük Quality Excellence rendszerünket, melyet saját fejlesztésű QTrak informatikai rendszerünk támogat.” magyarázza Dino Kyriacou. ” Mérnökeink a vizsgálati adatokból kiszűrik azokat a mintákat, amelyek a problémák hátterében állnak. Ezek után együtt dolgozunk ügyfelünkkel vagy beszállítójukkal azért, hogy megoldjuk az azonnali problémát és azért is, hogy megszüntessük a probléma forrását”.

Bizonyított eredmények
Az egyik esetben például egy jelentős európai autógyártó azt találta, hogy elfogadhatatlanul magas számú alkatrészt kell visszaküldenie egyik beszállítójának. Ekkor a G&P-t hívta segítségül, hogy megoldást találjon. A G&P azonnal minőségellenőröket küldött mind az autógyárhoz, mind pedig a beszállító kelet-európai üzemébe, annak érdekében, hogy biztosítsák, hogy a gyártósorra nem kerül több hibás alkatrész. Azokat az alkatrészeket, amelyek nem feleltek meg az előírásoknak, elkülönítették, majd javításra vagy selejtezésre kerültek.
Ezt követően a G&P nagy tapasztalattal rendelkező minőségbiztosítási mérnökei együtt dolgoztak a beszállító gyártásban részt vevő személyzetével, hogy a gyártási eljárás során új folyamatokat és extra minőségügyi ellenőrzéseket alkalmazzanak. E lépések eredményeként a beszállító belső minőségi mutatója nagymértékben, közel 60 százalékkal javult mindössze néhány hónap alatt, mintegy 3,5 millió £-os költségcsökkenést eredményezve. Ami még ennél is nagyobb jelentőségű, az az, hogy az extra minőségellenőrzési folyamatok eredményeként nem érte el további hibás alkatrész az autógyártó üzemét.

A probléma gyökerének feltárása és tartós kijavítása azok a képességek, melyek megkülönböztetik a G&P-t versenytársaitól és amelyeknek köszönhetően a vállalat növekszik, összegzi Dino Kyriacou. “Nem kínálunk ideiglenes megoldásokat. Az a célunk, hogy ügyfeleink számára tartósan javítsunk a minőségen. ”

További információ a G&P-ről és szolgáltatásairól: www.gpqm.com

A teljes “Londoni Értéktőzsde- 1000 cég, mely inspirálja Nagy- Britanniát” cikkhez www.1000companies.com

 

 

A G&P növekedése

  • A pénzforgalom a 2012-ben elért 12 millió £-ot követően 2014-ben elérte a 28 millió £-ot.
  • Több, mint 1100 alkalmazott, beleértve szakképzett mérnököket, technikusokat és minőségbiztosítási szakembereket.
  • A nemzetközi székhely Walsall-ban található.
  • További irodák a világ 11 országában és több tucat helyszínen.

Minőségügyi szolgáltatások nemzetközi partnereink számára 1994 óta.

Beszállítók OEM-ek

Kapcsolat

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

G&P Quality Management Kft 1133 Budapest, Váci út 76.

    +36 1 550 0339