Esettanulmány: Forróvonal-támogatás – A G&P forródrótos ügyfélszolgálata gyorsan reagál
A kihívás
Egy prémium kategóriás, világhírű járműgyártónak támogatásra volt szüksége a gyártási folyamatot befolyásoló minőségi problémák ellenőrzéséhez. Ezeket a problémákat gyorsan meg kellett oldani, hogy minimalizálják a gyártási leállást és a gyártási folyamat további problémáinak
lehetőségét.
A megoldás
Annak érdekében, hogy a járműgyártó gyorsan reagálhasson és hatékonyan eloszlathassa az aggodalmakat, a G&P forródrót-támogató technikusai állandóan és zökkenőmentesen integrálódtak a házon belüli minőségbiztosítási csapatba. Feladatuk az volt, hogy reagáljanak, megfékezzék és kivizsgálják azokat a minőségi problémákat, amelyeket a közleményben azonosítottak az összeszerelési folyamatban.
A minőségi probléma bejelentése után a G&P forródróttechnikusai ellátogattak az érintett területre, és felmérték a problémát. Ideiglenes korlátozó intézkedéseket hajtottak végre annak érdekében, hogy a gyártósor továbbra is a lehető legzökkenőmentesebben működhessen.
A kezdeti vizsgálat részleteit átadták a létesítmény ügyfélminőségügyi mérnökeinek, akik off-line elszigetelési tevékenységeket és problémamegoldási folyamatokat indítottak el.
Az eredmények
A G&P képes volt reaktív és hatékony támogatást nyújtani az OEM-nek, hogy a lehető legkisebbre csökkentse a rossz minőségű alkatrészekből eredő zavarokat.
Ez pénzt takarított meg az OEM számára azáltal, hogy csökkentette az állásidőt, csökkentette a javítással járó pazarlást, és megszüntette a márka hírnevének esetleges sérülését.