Esettanulmány: Beszállítói teljesítmény javítása – A G&P ipari motorgyártóval dolgozik együtt, a beszállítói fejlesztési programjának irányításában

A kihívás

Egy globális ipari motorgyártó, amelynek több gyártóüzeme van az Egyesült Királyságban, Európában, Dél-Amerikában és Ázsiában, számos olyan beszállítót azonosított, amelyek teljesítménye elmaradt a várakozásoktól, és súlyosan befolyásolta a gyártósorokat, ami fennakadásokat és
bevételkiesést okozott.

Az egyik ilyen beszállítót jelentős kockázatként emelték ki, mivel az alvállalkozó beszállítójuk folyamatosan nem tudta leszállítani a nyers öntvényeket több alkatrészből a megmunkálásra szolgáló létesítményükbe. A jelentős késedelmi helyzetet tovább bonyolította egy tervmódosítás,
amely a korlátozott alkatrészek közül kettő esetében készletgyártást igényelt.

A G&P-t bízták meg azzal, hogy a beszállítóval és az alvállalkozói ellátási lánccal együttműködve kezelje a behajtásukat.

A megoldás

A G&P azonosította és kijelölte az ellátási lánc teljesítményére szakosodott mérnököket, akik az ügyfelünk nevében támogatták a beszállítót.

A G&P projektcsapata találkozott a beszállítói csapattal, és egy indító megbeszélésen megvitatta a lépéseket. A G&P mérnökei ezután mélyreható elemzést végeztek mind a jelenlegi, mind a korábbi problémákról, és közösen elfogadott cselekvési terveket dolgoztak ki az ellátási
problémák mielőbbi megoldása érdekében. A G&P csapata együttműködött a beszállítóval és annak alvállalkozójával, proaktív munkakapcsolatot alakított ki az akciótervek nyomon követése és szükség esetén segítségnyújtás céljából.

A G&P csapatmunkára épülő megközelítése hatékony kommunikációs csatornát biztosított, segített a fejlesztési tevékenységek integrálásában, és egyedi nyomon követési eszközök felhasználásával fókuszált elemzést nyújtott az előre tekintő alkatrészgazdálkodásról, mindezek célja a
menetrend betartásának növelése volt.

Az eredmény

A kritikus útvonalat érintő tevékenységek rangsorolásával és az ügyfelünknek adott napi visszajelzésekkel a G&P csapata biztosította a fontos bizalmat, hogy a kritikus alkatrészek ellátása biztosított, és hogy a megállapodás szerinti fejlesztési folyamatot a tervezett ütemezés szerint, hozzáértő módon irányítják.

Emellett az ügyfél megbízta a G&P-t azzal is, hogy támogassa a beszállító NPI projektcsoportját, ütemtervek kidolgozásával és az alkatrészek megfelelő készletszintjének azonosításával, hogy a műszaki változtatásokat a gyártás minimális megszakításával lehessen elvégezni.

Minőségügyi szolgáltatások nemzetközi partnereink számára 1994 óta.

Beszállítók OEM-ek

Kapcsolat

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

G&P Quality Management Kft 1133 Budapest, Váci út 76.

    +36 1 550 0339