Esettanulmány: Rezidens mérnökök – Szakértői betekintés nyújtása a helyszínen
A kihívás
Egy tekintélyes autóipari OEM beszállítója, mint sok gyártó világszerte, nem volt mentes a COVID-19 munkamódszerekre gyakorolt hatásától.
Különleges problémával szembesült, mivel az egyik saját mérnöke a járvány következményei miatt nem tudott a helyszínen dolgozni az OEM gyártóüzemben.
Ezzel a helyzettel szembesülve a beszállítónak gyorsan szüksége volt rezidens mérnöki támogatásra, hogy biztosítsa a minőségi szabványok fenntartását, valamint a beszállító és az OEM közötti rendszeres kommunikáció folytatását.
A megoldás
A G&P-t választották a rezidens mérnök biztosítására, előnyben részesítve más minőségirányítási szolgáltatókal szemben.
A kiválasztást követően a G&P egyik rezidens mérnöke a beszállító nevében gyorsan bevetésre került az OEM gyártóüzemében.
A G&P rezidens mérnöke közvetlen kapcsolatot tartott a beszállító három európai üzeme és az OEM között.
A G&P rezidens mérnöke részt vett a gyártási folyamat különböző szakaszaiban, hogy biztosítsa a minőségi szabványok Az eredmények betartását a gyártás során.
Az eredmények
A G&P magasan képzett mérnöki szakértője a termékkel és a folyamatokkal kapcsolatos tapasztalatok, ismeretek és szakértelem birtokában a beszállító és az OEM megbízható partnerévé vált.
Továbbá, a G&P rezidens mérnöke gyorsan “hídként” működött a beszállító és az OEM között, biztosítva az átláthatóságot a teljes gyártási folyamat során.
A folyamatos párbeszéd és jelentéstétel, és ami a legfontosabb, a helyszíni munka azt jelentette, hogy a G&P rezidens mérnöke gyorsan és hatékonyan tudta megoldani a felmerülő minőségi problémákat, időt takarítva meg, minimalizálva a fennakadásokat és biztosítva a gyártás maximális hatékonyságát.
A beszállító részéről ez egyúttal egyértelmű jelzés volt, hogy az OEM érdekeit tartja szem előtt, miközben megvédte mind a beszállító, mind az OEM nehezen megszerzett hírnevét.